Börjes barnbarn

föralltid

Allt utom

Allt utom en häldelserik dag har jag haft idag. Jag börjar nästan tro på horoskop. Sov ganska länge idag, och var fortfarande trött när jag vaknade. Helgen tog på krafterna. Men jag kände mig väldigt ensam igår kväll och idag. Simon sov o sov o sov. Det enda jag gjort idag är nördat vid datorn, spelat tv-spel och läste lite i en bok. Planerna på tvätta, diska, städa och gå en promenad bara försvann, eller nått? Vet inte vart de tog vägen. Jag både vill och inte vill göra ett litet ryck innan jag bänkar mig framför tvn. Seriöst... idag är det både Id, Top Model och Mean Girls på tv som jag vill se. SAMTLIGA börjar 20.00... Det är helt otroligt. Tycker annars att det sällan finns något att titta på. Får se vad det blir....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: