Börjes barnbarn

föralltid

Inbrott

image98                             image97


Natten till lördagen hade Simon inbrott i sin bil =/ Vi upptäckte det när han skulle skjutsa mig till Funky Kidz. Gps:en blev snodd. Lite senare upptäckte Simon att nycklarna till motorcyklarna också var borta. Inte bra och jävligt onödigt att ta dom. Blev lite deppigt. Efter Funky Kidz käkade jag lite mat och sen blev det badhus. Efter det så ställde vi ner bilen i garaget och fick promenera hem. Mellanlandade hon Simons pappa och därifrån fick vi skjuts. Kollade på film på kvällen, men jag somnade. På söndagen läste jag lite innan det blev badhus igen. Åt lite på Montana. Cyklade bara runt lite (jätte skönt!) innan vi skulle käka middag hos Simons pappa. Efter maten blev det Borat (sjuk film). Cyklade sen hem och kollade på 50 first dates.

Mycket film och cyklade i helgen... och idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Tankarna går åt sånna här vettiga saker som städning och promenad. Fick en liten kick i fredags kväll. Så förhoppningsvis är jag på g snart igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: