Börjes barnbarn

föralltid

Luft

Ventilations gubbarna sa att de kom senare än tänkt för att inte komma alltför tidigt, med risk för att folket skulle ligga och sova. Vi låg och sov kan man säga. Eller jag var iallafall på g, men det såg inte så ut. De kom in totalt tre gånger i lägenheten. Första gången för en koll, andra vette fan, men den gick snabbt och den tredje och sista gjorde de någon inställning tror jag. Så nu ska det vara bra ventilation i min lägenhet. De blev klara ganska snabbt. Kom runt 9 och var klara runt 12 kankse. Jag och Simon utnyttjade friheten och cyklade till Romana och därefter lite överallt. Lämnade in bilen. Shoppade billigt på Folkets Hus och handlade drickbart till lördagen. En sväng förbi Ceveds också och jag blev stormförtjust i en baddräkt. Vill ha! Jag ska fan ha. Funderar på att köpa den faktiskt. För planen är ju att börja simma igen. Nu är vi hemma och lagat mat som ska ätas upp innan vi sticker till Träningslagret med Nettz & Andreas. Vi ska pumpa muskler =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: