Börjes barnbarn

föralltid

Örebro

Planerna för idag: Örebro med Nettz.... Jag sov illa inatt. Lite sådär halv oroligt och vaknade före klockan! Det är mycket illa, eftersom jag hade ställt klockan väldigt tidigt ändå för att hinna göra mig iordning i lugn och ro. Irriterade blev jag och anträngde mig till det yttersta för att somna om, och tror ni det gick då eller? Självklart inte. Jag gick och mötte Nettz. Tog bussen in. För en gångs skull hade jag en hel del pengar på kortet, och valde att shoppa loss. Men då menar jag inte i överflöd. Jag är inte så bra på det där med överflöd. Är lite halv snål. Fast det blev ändå ganska mycket för att vara jag: 3 tröjor, 2 x 4 ögonskuggor, 1 skärp, 4 par örhängen, 2 bh (bh i plural??) och en sak till =P Jag tror det var allt. Letade som en tok efter jeans iallafall, men det var ju helthalvt meningslöst. Bättre lyckan nästa gång på den fronten. Hursomhelst hade jag en mycket trevlig dag i Örebro med bästaste tjejen! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: