Börjes barnbarn

föralltid

På landet

Igår åkte jag & Simon ut till stugan. Vi tänkte grilla där, sova över, ta med tv och x-box så vi kunde kolla på film eller spela lite tv-spel också. Vi kom iväg sent så det blev bara film och mat då givetvis. Kollade på Benknäckargänget. Och eftersom vi inte var hemma, så spelade jag givetvis in So you think you can dance. Det får man ju bara inte missa. Dansarna var helt underbart bra allihopa. Min personliga favorit åkte ju ut förra gången =/ Men det fanns ju två snygga killar kvar så =P Vi åkte hem ganska tidigt. Tyvärr. Jag kunde ha stannat där ute hela dagen om det bara hade funnits mat och vatten så det räckte. Käkade frulle på McD i Kristinehamn. Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Tankarna går att städning, promenad eller bara fixa lite i lägenheten. Igår målade jag ramarna och satte in en bildserie i den ena och tavlan jag köpte på marknaden ramades in.

image96

vill jag bo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: