Börjes barnbarn

föralltid

Pengar

Pengar är det ständiga problemet.

Somnade lite sent igår eftersom vi kollade på Transformers. Det var faktiskt en bra film. Riktigt bra. Trodde verkligen inte att det skulle vara en film i min stil, men jag gillade den skarpt, och blev total förälskade i "Bumle Bee" *asg* Vaknade sömnig av Simons väckarklocka som ringer när den inte ska ringa och tvärtom (känns som så iallafall) Simon kom också upp och började tvätta. Han är nere nu ochfixar. Tog en paus i filme Freaky Friday som vi tittar på nu. Det är mycket filmtittade här nu =P Undrar om man ska ta och gå på en promenad idag. Och idag är det ju bästa programmet - So you think you can dance!

Och.... bästaste tjejen fyller år idag!! Grattis till dig!

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Ih, taaack =D

    2007-09-18 | 16:54:19
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se
  • SysterYster säger:

    GAh, jag känner mig olevande... som i att jag inte har något liv förutom det med nästan i böckerna alltså.
    Supersöta rosa skor! Bra att du lyssnade på Simon där!
    Jag har en förfrågan från Blondie till dig, så jag kommer ringa dig idag... någon gång här när jag får tid. Eller snarare tar mig tid!
    *kram*

    2007-09-19 | 07:45:25

Kommentera inlägget här: