Börjes barnbarn

föralltid

Ronaldinho

Det blev inget Jysk, men jag överlever. Mamma ringde och behövde lite back-up. Hon undrade om jag kunde åka med Wille till hans fotbollsträning på något sätt, eftersom det hade kört ihop sig lite hemma. Självklart kunde jag ju det. Hade ju inget bättre för mig, och ville som sagt inte sitta inne i lägenheten hela dagen. Vi fick cykla ner eftersom Simon skulle fixa med motorcykeln. Men cykla gick det med. det är faktiskt ganska intressant att kolla på knattefotboll =P (Wille var givetvis extra kaxig med sin nya Ronaldinho tröja som jag köpte åt honom på marknaden i Filipstad) Kallt börjar det bli ute, kan tilläggas. När träningen började dra mot sitt slut, så frös jag faktiskt. Jag brukar ju vanligtvis inte frysa så lätt. Hoppas Simon kommer hem snart. Börjar bli väldigt hungrig, och tankarna går direkt till pizzerian på andra sidan gatan.....=O

Imorgon ska Nettz och jag shoppa sönder Örebro!
Haha! Eller inte. Vi får se om man hittar nått.. =P

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Haha, well.. vi ska iaf ha kul ^^ Sen om vi kommer hem med något är en annan sak =D

    2007-09-04 | 21:11:13
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se
  • SysterYster säger:

    Knattefotboll rocks! Jag MÅSTE komma iväg på en träning/match snart juh... *ler*
    *bamsekram*

    2007-09-04 | 21:48:31

Kommentera inlägget här: