Börjes barnbarn

föralltid

USA´s topp

Idag har jag kollade på toppen. Först de toppen bra fotbollslirarna i Willes fotbollslag. Ungarna är ju hur grymma som helst med bollen. Efter en paus hemma i huset följde ett tränarmöte. Missade första av trippeln av Top Model, men jag får väl försöka överleva. USA´s nya topp modell skulle utses. Vet inte riktigt vem min favorit var eftersom jag inte sett programmet från början. Helt nöjd är jag nog inte över vinnaren. Blev lite svettigt när jag fick zappa som en galning mellan 3:an och 5:an. Preics när det började hetta till i Top Model och de skulle utse vinnaren, så började ju första dansen i So you think you can dance! Där letar man ju också USA´s topp. Fast i dans då, självklart. Något som också skulle vara toppen, var om jag slapp somna ensam inatt....

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Lillstrumpa var trött när hon skrev inlägget i natt eller? *ler* Idag har jag kollade!? Då är man trött! Fast det är kanske inte så konstigt när man har suttit och haft tv-maraton.
    *kram*

    2007-09-12 | 09:06:50

Kommentera inlägget här: