Börjes barnbarn

föralltid

Utmanad

1. vilken låt lyssnade du senast på? Me & My - Fly high
2. vad har du för mobiltelefon? Sagem C5-2
3. vilket ord är ditt favoritord? Mongo
4. är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Japp
5. har du några syskon? Ja, 3 riktiga + 5 bonus
6. vilken läkerolsort gillar du bäst? Lakrits
7. vad ska du göra i helgen? Vet inte än. Badhus iallafall
8. vad heter din mamma? Aila
9. vad äter du helst till frukost? Mackor
10. lost eller one tree hill? Varken eller
11. ett band som du avgudar? Rydell & Quick
12. är du blyg eller frammåt? Beror på situationen och omgivningen
13. är du bi/homo? Nej
14. om du svarade ja; när kom du ut med det? -
15. nämn en vän du haft som du inte längre träffar? Johanna
16. vem litar du mest på? Mitt andra jag
17. är du kär i någon just nu? Yes
18. vem tog din oskuld? Pojken min
19. vad är klockan just nu? 16.56
20. vad använder du för skor? Mest sport/jogging/skate/street skor
21. vem önskar du var hos dig nu? En katt eller hund
22. vem ringde dig senast? Mamma
23. har du några sjukdomar? Sällan
24. prenumererar du på någon tidning? Inte just nu
25. äger du en palestinasjal? Nej...
26. vad går du för linje? Hemmafru programmet
27. en sång som du önskar att du skrivit? Det vackraste
28. en film du önskar att du hade gjort? Patrioten
29. vem bråkade du senast med? Pojkvännen
30. vem önskar du att du hade förlorat din oskuld till? Vem? Trekant med Johnny Depp och Brad Pitt för fan!
31. hur ofta har du sex? Do you really wanna know?
32. vem tycker du mest om? Familjen, vänner och Simon
33. har du blivit mobbad någongång? Nää
34. dricker du mycket alkohol? Nej det tycker jag inte
35. är du nöjd med din vikt? Big NO!
36. är du nöjd med din längd? Några cm + så kanske...
37. hur många har du kysst? Inte många
38. har du ett förhållande just nu? Yes
39. vilken är din favoritfärg? Varierar, men vit
40. vem vill du utmana? Ni som läser min blogg som inte känner mig =P Sug på den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: