Börjes barnbarn

föralltid

Jäkla gitarrspel

Vi hade tänkt gå en promenad på morgonen igår, men var så trötta då, att vi tänkte att vi går ut på eftermiddagen istället. Yeah right? Det blev självklart ingen. Skit också! Inte mycket till pluggande blev det av heller. Fast städat har jag gjort. Emmas klassiker. När jag behöver plugga så städar jag istället, och när jag behöver städa så pluggar jag istället. Jävligt smart. På kvällen blev det badhus. Efter det kollade jag på Top Model =D Jag spelade in det den här gången. Idag var det en seg morgon igen. Så vi har inte varit ute på promenad. Har däremot varit till badhuset och anmält simmare till tävling och sen till stan och köpt present och ätit mat. Är hemma nu och ska försöka plugga när Simon är till jobbet. Vi ska ju spela gitarr på telebilden imorgon, och jag har inte övat nånting. Det går ju inte heller! Får ju bara ont i fingrarna =( Igår fick jag föresten betyg på mina examinationsuppgifter!! Jag var lycklig hela dagen kan jag lova!!!!!!

image214

Kommentarer


Kommentera inlägget här: