Börjes barnbarn

föralltid

Musikern och journalisten

Hamnade i sängen sent igår, men kom upp hyfsat tidigt iallafall. Var ju illa tvungen eftersom jag hade telebild. Spela gitarr liksom =P Vi satte igång med gitarrerna direkt. Första föreläsningen var ju musik. Så vi spelade genom alla tre låtarna: Broder Jakob, Kalle Anka och Ro din båt. Sen fick vi sjunga en indianlåt också. Riktigt kul föreläsning. Andra föreläsningen handlade om media och publikation. Kanske inte fullt lika kul, men tiden gick fort ändå. Käkade kina mat och återvände till lärcentrum. Skulle ju skriva ihop vår artikel till webbtidningen. Det gick segt, men tillslut sp lossnade proppen. Det blev dock inget supe flöde, men vi lyckades pyssla ihop en hyfsad artikel. Lite svettigt med tecken begränsning vi hade, men det gick =D

Droppade förbi vätskehålet innan jag skulle med bussen hem. Bara 13 som gick. Orkade inte vänta, så jag tog den. Blir ju inte farligt långt att gå, men pucko till busschaufför åkte förbi min hållplats. Och vid nästa hållplats, där puckot kände för att stanna, är det närmare hem till huset, så jag gick dit. Tittade på 7-åringens present och pratade lite. Sen hem till pojken min, åt mat och nu chillar vi framför dator och tv. Blir väl Så ska det låta ikväll, I guess.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: