Börjes barnbarn

föralltid

Surfitta och sötkuk

Jäkla telefonsamtal! Nu har jag varit i telefon hela förmiddagen. Även om samtalen inte varit särskilt långa, så har det tagit upp hela min förmiddag. Boka om tandläkartiden var inga större problem (tack). Men sen gick det åt helvete. Det började bra. Fick de siffror som behövdes, och loggade in på internetbanken. Sen blev det bara fel fel fel fel fel (arg brasse). Ringde igen, men då fick jag pratade med en surfitta. Provade alla möjliga vägar jag kunde på internetbanken. Fick galen-attack och ringer, the one you need in panic moments, mamma. Lugnade mig lite, och ringde till bankens kundtjänst specifierad på internetbanken, och jag fick prata med en sötkuk (skit trevlig kille). Han sa raka motsatsen som surfittan. Han var på min sida och tyckte att jag skulle ringa dit igen och tjata lite till. Sagt och gjort. Fick nya siffor, bad om lycka, loggade in, skrev in siffror, och det gick! Äntligen!

Blev ett samtal till, sen... kunde jag slappna av....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: