Börjes barnbarn

föralltid

B-sås

Fjärde dagen med LCHF kost idag. Har ätit fruksot i form av bacon och så tog jag en burk makrill till det. Var inte särskilt sugen på ägg idag. Har ätit det de andra tre dagarna, så jag behövde en liten paus från det. Igår var vi iväg till Simons morsa. De drack kaffe, men det är inget för mig. De tog dessutom kvällmacka --> LIMPA! Fy fan =P Det var jobbigt måste jag säga. OCh sitta där och se den där jävla limpskivan ligga där och vilja bli uppäten. Vi åkte hem tillslut och då försökte vi göra egen b-sås. Jag kände att b-sås just då var det enda som kunde få mig att tänka på annat än limpan. Såsen blev dock inge bra. Smakade alladeles för surt och alldeles för mycket vinäger. Så det fick bli vitlökssmör till köttet istället. Det gick bra det med. Ska se om jag orkar försöka mig på att göra såsen idag igen... Det märks.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: