Börjes barnbarn

föralltid

Fröken Velig

Snacka om att jag har låtit velig den senaste tiden på bloggen. Allt är med modifikation och nollkoll. Nu är det betydligt bättre. Älsklingen har gett sig fan på att köra stenålderkost med start idag. Men vi tjuvstartade lite igår och provade lax på spenat och räk bädd. Laxen åt jag upp iallafall.  Det fanns morötter också, som jag kunde tugga på. Jag ska försöka ligga på samma linje som karln. Risken finns ju dock att jag halkar av, men jag ska göra mitt bästa. Trist är det iallafall när jag läst i böckerna vi lånat om det här två kosterna (LCHF och stenålderskost), så har jag fastnat för ena, men läser jag lite till, så fastnar jag för den andra. Ena anledning till att det låtit så veligt kanske. Jag kan inte bestämma mig för vilken kost jag vill prova (först) För nu är jag lite sugen på att prova LCHF igen, nu när jag hittat en färdig matlista för 4 veckor.

Trist är bloggen också, när jag uppdaterar så lite, och inga bilder. Så.. därför kommer det en bild på halsbandet jag fick av min älskling och så ska jag lova mig själv att försöka skriva lite oftare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: