Börjes barnbarn

föralltid

Grillad kyckling

YES! Jag kom iväg till biblioteket. Jag övertalade min älskling om att åka dit innan vi lagade mat. Så nu har jag all littertur till kursen, som gick att låna. Två böcker fanns inte på biblioteket, så de lär jag köpa ganska snart. Gött mos! Vi kom hem och värmde kycklingen. En halv grillad kyckling var med majonäs och tomat. Jag dissade dock majonäsen och slängde ihop lite tzaziki istället. Kanske inte helt okej enligt LCHF, men nånting ville jag har till kycklingen. Bortsett från snutten tomat och gurka då. Det var mumsigt.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Fan vad gott med grillad kyckling! :D

    2008-08-19 | 22:32:22
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/
  • Mickan säger:

    Gott med kyckling och tsatziki. :)



    Ja, det är sant. :) Jag tycker det är himla smart med vattenkokare faktiskt. På något sätt tycker jag att det kokar upp fortare än vattnet på spisen också.

    2008-08-20 | 15:24:44
    Bloggadress: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här: