Börjes barnbarn

föralltid

LCHF

Nu måste jag vända tillbaka på dygnet och ta ett rejält grepp om allt. Med start: NU! Under PIP nämnde Kicki om LCHF. Minns lite svagt att jag läste nått om det förut. Dagen efter gick jag ut på nätet och sökte lite. Fastnade direkt. Så det är det jag har pysslat med när jag väl kommit upp ur sängen. Jag har alltså läste lite om LCHF kost. Läser bloggar, informations sidor och på ett diskussionsforum. Det är mycket intressant läsning. Går och funderar på om man ska försöka sig på något sånt där. Men jag vet inte om jag vill gå den hårda vägen. Tror inte jag skulle fixa det. Inte direkt. Det lutar åt LCHF med modifikation. Jag vet inte. Just nu känner jag mig kluven när det gäller precis allt. Allt det som jag behöver ta tag i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: