Börjes barnbarn

föralltid

Ny kost

Igår var sista dagen med stenålderskost och vi har funderat på LCHF-kost. Meningen var att vi skulle köra en vecka till med stenålderskost. Vi pratade genom saken igår kväll, och bestämde oss för att börja med den nya kosten med detsamma. Så vi åkte till Willy´s och handlade lite mat, så vi kunde starta upp idag på allvar med den nya kosten. Tjuvstartade lite igår med ett recept från matlistan vi har att gå efter. Blev köttfärssoppa. Och jisses vad fet den kändes, men med lite turkiskyoghurt blev den lättare att få i sig. Det var gott också, kanske jag ska tillägga =D

Idag har jag fixat inför kursstarten. En vecka kvar nu och det börjar bli dags att få ett lite bättre grepp. Så det är nu gjort. Funderar på om jag ska ta mig in till biblioteket och låna böckerna på en gång, medans de finns. Så ingen annan kniper böckerna före mig. Men först måste jag posta brev till CSN så jag får mina pengar. I need money!

Kommentarer

  • agnes säger:

    Skolstarten, den känns för nära nu tycker jag :)

    Lycka till med CSN och skolan :)

    2008-08-18 | 15:50:38
    Bloggadress: http://agnezblogg.blogspot.com/
  • DOLLY säger:

    tack åh vad sööt du är :) tack så jätte jätte mycket din kommentar värmde verkligen, hoppas du fortsätter läsa. kramis

    2008-08-18 | 19:24:04
    Bloggadress: http://missdolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: