Börjes barnbarn

föralltid

Nya piller

Tvätten är klar sen en tid tillbaka. När den blev klar så tog jag det lugnt. Började läsa i Sten-Sture Skaldemans bok GI-noll. Den handlar om hans viktnedgång med hjälp av LCHF, typ. Haha, full koll har jag ju inte eftersom jag inte läst så långt än. Men jag hittade den boken när jag letade information om LCHF kost. Jag börjar bli riktigt sugen på att prova den sen när stenålderskosten-prova-på är över.

Anyway, jag tog det lite lugnt. Sen åkte jag till vårdcentralen och införskaffade nya piller. Blodtrycket låg på 110/60 denna gång. Vi åkte vidare till kronhallen och handlade lite mat, som vi nu är igång och lagar. Det känns mycket bättre nu med den här kosten, när jag kan (bestämt mig för, snarare) äta potatis. Underlättade något så fruktansvärt. Och lite potatis vid sidan om den här kosten lär ju vara betydligt bättre än massa snabbmat som vi åt förut.

(Klicka på Sten-Stures namn. Hans hemsida är värt ett besök!)

    

Kommentarer

  • NETT säger:

    åhh tack så jätte jätte mkt, <3

    jo det är det jag försöker och har tappat lite, MEN nu börjar de komma tillbaka..



    jo de är de jag har fått för mig men trodde att de kanske fanns ett svar.. men tack för hjälpen :D

    2008-08-14 | 15:14:18
    Bloggadress: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här: