Börjes barnbarn

föralltid

Pay it forward

Efter marknaden igår hade jag badhus. Kom lite sent, men inte jätte sent. 4 tappra stod redo och jag körde ett redskaps-pass med dom. Jag är skit kass på att använda de redskap vi har i simningen, eftersom jag själv inte använde med redskap när jag simmade. Så igår fick de simma flera sträckor med redskap. De var riktigt duktiga! Efter badhuset blev det chill och mat med en av de köpta filmerna från marknaden. Kollade på Pay it forward. Bra film! Tänk om något sånt kunde fungera/starta i verkligheten...

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade sent, åt frukost och sen bar det iväg till badhuset ganska så direkt. Där blev det ett ben-pass för barnen. Hade tänkt inslag av balans också, men det blev inte riktigt som jag tänkte mig, men men =D De hade nog roligt ändå.

         

Kommentarer

  • MissMagicGirl säger:

    Tack för kommentaren!

    Kul att du tyckte om texten.

    Det låter som att din dag varit bra.

    Ha en mysig kväll!

    2008-08-17 | 17:30:40
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com
  • SysterYster säger:

    Ja, den där filmen är riktigt bra!!

    2008-08-18 | 12:21:05

Kommentera inlägget här: