Börjes barnbarn

föralltid

Tuppen

Det känns verkligen som att jag är uppe före tuppen. Meningen var att vi skulle upp tillsammans med tuppen, men varken jag eller älsklingen orkade gå upp då. Låg kvar och drog oss bortåt halv 9. Inte bra. Vi hade tvättid klockan 7.00. Behovet av att tvätta är ganska stort, så det var bara att ge sig upp. Nu är tvätten igång, jag har diskat lite och älsklingen ska kirra frukost. Och nej.. jag är inte vaken än... (känns det som) Men det spelar ingen roll, för idag då ska vi städa. Det som jag inte hann göra igår eftersom jag blev kvar i huset och när jag kom hem var det käk som stod på menyn samt tv: Project Runway, So you think you can dance och Sex and the city.

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Hehe. Jag brukar vända på det radikalt. Bara att härda liksom!

    2008-08-14 | 11:42:21
    Bloggadress: http://supergirlsdontcry.wordpress.com
  • Theresia säger:

    Klickade hit mig via tjejblog..



    Jag tycker det är underbart att gå upp tidigt på morgonen!

    2008-08-14 | 12:11:15
    Bloggadress: http://theresia-marissa.se

Kommentera inlägget här: