Börjes barnbarn

föralltid

Tvätta kläder..


Är igång och tvättar för fullt. Och nej, det är faktiskt inte roligt. Inte någonstans. Men det är ett måste om jag ska ha några kläder att sätta på mig. Fast det som är värst med tvättningen idag, är att... det var inte så mycket tvätt ändå. Med andra ord, så använder jag inte särskilt mycket kläder just nu. Det finns flertalet plagg i garderoben som jag inte gärna använder. Inte bra. Jag skulle verkligen behöva nya kläder, men har inga pengar att köpa kläder för just nu. It sux.

Annars ska jag städa lite mellan tvättarna. Jag funderar på om jag ska skippa badhuset idag och åka till biblioteket istället. Visserligen är det inte öppet när själva träningen är, men innan. Åka dit direkt när älsklingen slutar jobba och sen lämna resten av dagen åt slumpen och mitt humör. Sounds good to me.

Kommentarer

  • Ellie säger:

    Något positivt med att inte ha så mycket tvätt är ju att det inte blir så många maskiner och att man inte måste hålla på så mycket :) Men nya kläder låter inte dumt alls, men ja det brukar ju vara pengar som ställer till det, tyvärr.



    Besök till biblioteket låter trevligt! Skulle egentligen också behöva ta en tripp dit för lite nya böcker.

    2008-08-19 | 14:08:57
    Bloggadress: http://locksley.nu

Kommentera inlägget här: