Börjes barnbarn

föralltid

2008

Januari: Jag började plugga distans mot Karlstads universitet.

Februari: Jag var på release party för ett band i Hallsberg med delar av familjen, jag fyllde 21år, jag hejade på Tina som en tok i Let´s Dance, jag tittade på melodifestivalen


Mars:
Jag hade min första VFU-period, köpte underbara mobilen, mina tre favoriter gick vidare till Let´s Dance, det var final i melodifestivalen, jag drömde att jag vann 250 000 kr på postkodlotteriet, jag fick besök av påskgubbe (jag trodde det var inbrott)

April: gick på cirkus

Maj: Jag åkte till Stockholm med min älskling och firade hans födelsedag och tittade på KISS

Juni: Cyklade Möckeln runt på nationaldagen (3,2 mil), rensade i min röra med hjälp av feng shui, MAX öppnar i Karlskoga, pappa fyllde 50, spenderade sommaren med familjen och Simon, följde med lillebror på simskola, såg Mora Träsk på Karlskoga-festen, jag blev besatt av journeyman.

Juli: jag och älsklingen tältade i Halvarsnoren, jag tog tag i mitt gymnasie projekt --> Överkokerskan, åkte på kort mc semester, såg fantastiska Mamma Mia! på bio, 6 år sen jag och Simon träffades, åkte båt på Vänern.


Augusti:
jobbade på PIP, provade stenålderskost, började med LCHF, småsyskonen börjar 1:an respektive 7:an (vart tar tiden vägen!)

September: sambo tänket kommer igång på allvar

Oktober: Jag fick sminka sötaste Halloween monstret

November: jag var på tränarkonferens i Loka, var på en föreläsning Jonas Hassen Khemiri, trevlig fest hos Jani, Smulan kom till oss, började renovera, tränar på colluseum med Angelique, var på föreläsning med Bengt-Åke Gustavsson och Tony Gustavsson, bloggen fyller 2 år

December: julfest, mysiga luciadoppet ägde rum där jag är ansvarig för både luciatåget och en vattenbalett, vi målar väggar i lägenheten, har en underbar julhelg.





Tillsammans med ovanstående har jag tränat mina gosiga simmare, dansat med Funky Kidz, tittat på massa tv och då Hell´s Kitchen, So you think you can dance i synnerhet, festat med järngänget, mumsat på mitt nya godis babybel och brieost, och som ovan nämnt: börjat med en ny kost och gått ner 8 kg på kuppen..

Kommentarer

  • Annieverse säger:

    Det var verkligen ett otroligt sött litet monster!!

    Riktigt God Fortsättning på 2009!

    2009-01-01 | 10:47:00
    Bloggadress: http://annieverse.wordpress.com
  • ERIK säger:

    allt bra så här dagen efter nyårsafton?

    2009-01-01 | 16:53:20
    Bloggadress: http://eerikandersson.blogg.se/
  • Christina W säger:

    Vilken härlig summering. Och du det där med humleklapping vill man ju veta mer om.

    2009-01-02 | 14:02:34
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/godmat

Kommentera inlägget här: