Börjes barnbarn

föralltid

I will make it

Plugg blev det inte värst mycket av igår. På kvällen hade vi sista träningen med vattenbaletten innan genrepet på fredag. De fick prova de läckra badmössorna också. Snyggt värre. Jag vet inte hur det är med mina gosiga simmare, men jag började blir nervös igår. Det var ju sista träningen! Men men... det går nog bra...
Idag var tanken att komma upp tidigt. Har jag massvis som behöver läsas. Läsa har jag gjort, men jag kom inte upp i den tiden som jag hade tänkt. Fortfarande massvis kvar att läsa, men jag pallar inte mer just nu. Får se till att komma iväg till Örebro tidigt och få alla ärenden gjorda så kanske jag hinner läsa majoriteten av det som är kvar. Man kanske rent av orkar komma upp tidigt imorgon, men det återstår att se...


I will make it through...
..och hitta den sköna attityden jag hade när jag var liten

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Åh, sötaste ever! :)

    2008-12-03 | 20:16:19

Kommentera inlägget här: