Börjes barnbarn

föralltid

Julklapps fix

Igår träffades vi i studiegruppen för att göra en gruppuppgift. På morgonen när jag vaknade kändes det helt okej, men kort senare så sjönk jag. Jag var långt ifrån på topp och lång ifrån 100% Emma. Så seg och så off. Inte bra! Det var verkligen inte min dag. När jag kom hem var tanken att göra klart den enskilda uppgiften, men det gick bara inte. På kvällen åkte jag till badhuset och det funkade iaf.

Det fanns ju en tanke bakom om att få uppgiften klar idag. Idag ska jag och älsklingen iväg och julhandla. Köpa alla julklappar. Finns inte mycket tid kvar till det annars. Ska slänga i oss lite frukost och sen bär det iväg till Örebro.

Avslutar med ett stort tack till två bloggare som hjälper till med bloggdesign:
Mimmis Design & Designa din blogg

Kommentarer

  • Linnéa säger:

    Svar: Jaså? Vad roligt! :) Tyvärr har jag inte så mycket mer bilder...

    2008-12-18 | 20:40:42
    Bloggadress: http://justlikelinnea.blogg.se/
  • MissMagicGirl säger:

    Jag ska sätta igång med julhandlingen i morgon. Det är riktigt illa, jag har inte en enda present klar!

    Hoppas ni hittar bra julklappar!

    2008-12-18 | 23:46:20
    Bloggadress: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: