Börjes barnbarn

föralltid

Plugga eller SATC?

    


Vi gick över till dem igår. Alltid lika trevligt. Det är så underbart att bara sitta med den bästaste och prata allt och ingenting. Love you girl <3 Jag var skapligt glad när jag gick och la mig sen bortåt 3.00 eller vad klockan nu visade. Sov gott, men blev lite putt när Smulan kom och väckte mig imorse. Idag hade hon dock vett i sig och inte väcka mig klockan 5. Så jag kunde förlåta henne ganska fort. Jag höll mig i sängen ganska länge. Åkte sen till badhuset och hade hela en simmare. Övriga är sjuka och har tagit jullov lite väl tidigt kanske? Nu är jag hemma och funderar på om jag ska vara hurtig och plugga undan lite. Till veckan blir det fullt upp, så det kan ju vara ett smart drag, men samtidigt så lockar soffan och SATC... What to do?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: