Börjes barnbarn

föralltid

Sjukling

I lördags vaknade jag upp med svullen hals. Jippi eller nått. Hela min omgivning har varit sjuka i kortare eller längre perioder nu, men jag har klarat mig. Tills i lördags. Inte kul. Som sjukling har jag spenderat min tid med att göra ingenting alls. Har haft träning med mina simmare lördag, söndag och måndag. Annars har jag slappat i soffan med satc. Igår kollade jag klart på serien. Det är både kul och lite trist. Vad ska jag kolla på nu då?? Simon propsar på Heroes givetvis. 

Igår var vi iväg till IKEA och köpte tv-möblen =D Samt datorbordet och en liten hylla. Gick in på hemtex också och dregglade, försökte få lite inspiration och leta efter vad vi ska köpa där. Fick ju presentkort där av Simons. Mycket välkommet måste jag säga.

Idag blev det inget badhus. Vi hade träning, men sjukling som jag är så behövde jag sova ut. Senare åkte jag och Simon och köpte in det som behövs för nyårsafton (jag har inte riktigt fattat att det är imorgon!) Köpte även nässpray och halstabletter som behövs till sjuklingar. Åt lite mat innan vi slängde upp sista väven. Gött!! Nu är det bara målning kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: