Börjes barnbarn

föralltid

Rätt inställning

Definera tidigt. Sov inte bra alls natten mellan onsdag och torsdag. Vaknade omkring 4 och kunde inte somna om =/ Låg en timme först, men sen gick jag upp till datorn och pratade lite med Smulans ägare. Hon är i Australien, så det är därför jag får ha en sån sötsak som Smulan hos mig ett tag. Smulan var ju givetvis med vid datorn och skrev några rader =P Kunde iaf somna om tillslut, men sen skulle man ju upp. In till Örebro i ärenden. Jag åkte dit med den absolut positivaste inställningen jag kunde hitta, och hör och häpna, det var den jag åkte hem med också. Aningens tröttare dock. Jag har mycket att tacka min älskling för det. Han var med och stötta mig hela dagen igenom. Kärlek <3

Meningen var att jag skulle plugga när jag kom hem. Haha eh? Troligt! Det orkade jag verkligen inte. Verksamheten var totalt av typ en-två timmar. Sen tonade älsklingen håret på mig framför Hell´s Kitchen. Gött att fanskapet åkte ut! Det var ta mig fan på tiden. Så jag var nöjd. Med fräscht hår gick jag och la mig för att ladda upp för denna dag.

* Lärcentrum
* Genrep
* Fest

Kommentarer


Kommentera inlägget här: