Börjes barnbarn

föralltid

Äventyr

Blev senare än tänkt igår, som vi kom i säng. Tanken var att köpa McD mat åka hem och kolla på filmen vi hyrde. Precis när vi kom fram och skulle beställa får vi bensinstopp! Knuffa undan bilen och lite tur att Simon jobbar där, så han fick låna en arbetskamrats bil, så vi kunde åka hem och hämta bensindunken som stod i Simons bil (vi kör brorsans bil just nu eftersom Simons är trasig, och brorsans bensinmätare verkar leva ett eget liv). Tillbaka till den kvarlämnade bilen för att tanka. Sen... kunde vi beställa. Men vi fick vänta på maten. Det rådde kaos på McD. De hade 4 bilar "parkerade" innan oss, så det blev en hel del väntan. Slutligen kunde vi komma hem och slå på filmen, så vi kom inte i säng förrän ett. Därför kom vi/jag också upp alldeles försent. Inte bra. Får plugga på som bara den nu...

Kommentarer

  • systeryster säger:

    ni är inte de enda som kom upp sent... :( och jag har en hemtenta på fem timmar att få fixad idag eftersom jag tog en ledighetsdag igår :S Iek!

    Kram.

    2008-02-19 | 13:43:55
  • systeryster säger:

    men va fasiken! min kommentar jag skrev för ett par timmar sedan är borta!?

    gah!

    Kram.

    2008-02-19 | 16:07:34
  • systeryster... igen... hrm!? säger:

    nu dök den upp... den gamla alltså, men bara när jag har skrivit en ny... inte när jag "bara" kollar in bloggen!?

    suck... tekniken
    och dess strul!

    Kram igen!

    2008-02-19 | 16:09:56

Kommentera inlägget här: