Börjes barnbarn

föralltid

Body Balance

Åkte till Örebro idag. Tog en sväng på Marieberg och IKEA. Inhandlade en golvlampa, skohylla, vitlökspress och fyra till köksredskap. Käkade på Max. Fy fy på oss, men är man ute och åker sådär så blir det oftast snabbmat. Men imorgon fortsätter vi som vanligt. Eller redan nu faktiskt. Vet dock inte vad vi ska laga =/

Vi kom hem och jag bytte kläder. Iväg till Body Balance! Spännande. En schysst brud gav mig lite tips. Det var ett kul och skönt pass. Enda negativ är väl att jag kände mig stelare än stelast. Men det ska det bli ändring på. Ska banne mig komma iväg till de där passen. Schyssta bruden körde tydligen Combat också, så jag frågade lite om det. Och jag är mer sugen än nånsin på att prova det också! Skit... missade ju början på Singing Bee!!

image183

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    jag menade body balance :D och det skrev du ju om nu, så tack! nu fick jag veta hur det gick... och ja, stelheten försvinner nog allt!

    2008-02-11 | 01:16:45

Kommentera inlägget här: