Börjes barnbarn

föralltid

Bra grupp

Jag försökte läsa lite litteratur igår, efter den inspelade föreläsningen, innan jag skulle lägga mig. Men det gick verkligen inte. Jag var så trött och med huvudvärk till på köpet, så jag gav upp. Släckte och försökte sova istället, och det var ju inga problem. Skönt att vakna pigg. Det är ärligt ta mig fan helt jävla underbart att känna sig pigg på morgonen och känna att "jag kommer orka hela dagen". Efter en heldag på lärcentrum med telebilsprat (blev ingen direkt föreläsning idag), reflekterande och diskussioner är jag fortfarande alert. Vi fick till en riktig diskussion och jag har aldrig känt mig så glad efter en reflektion. Jag fick verkligen säga mitt hela vägen till punkt. Jag tvekande inte en sekund när jag ville säga något. Jag gillar min grupp <3

Dit jag ville komma var att jag fortfarande är pigg. Hade jag inte fått sova ut ordentligt så hade jag garanterat slängt mig på sängen och tvärslocknat. Det känns bra. Och att vi åt ute idag gjorde inte så mycket. Det var trevligt. Jag får skärpa mig alla andra dagar, vilket jag ska ändå, men skärpa mig lite mer. Kanske en promenad idag istället eftersom det inte blev någon igår. Vore skönt. Jag gillar kylig lyft. Fast inte när det är så kallt att jag fryser. Det som är nu är ungefär lagom. Ikväll blir det väl tv antar jag. Vad vet jag inte. Får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: