Börjes barnbarn

föralltid

Cottage Pie

Kvällen är redan här. Jag lyckades slita mig från tv:n och började titta på den inspelade föreläsningen. Den var inte så tokig. Ganska skönt faktiskt att kunna stoppa när man vill och ta ett break, hinna skriva av texter som visas eller spola tillbaks om man missade eller vill höra en gång till. Inspelad som den var innehöll den en paus och jag lyckades tajma in min egen paus samtidigt. Gick till affären för att köpa ingredienser till ett recept jag hittat på tasteline som jag ville prova. Cottage Pie. Det blev riktigt bra! Mätt i magen fortsatte jag kolla på föreläsningen, men efter ett tag insåg att klockan var över 20.00 och Du är vad du äter hade börjat. Så de sista minutrarna växlade mellan föreläsning och tv. Negativt med inspelad föreläsning är ju att det tar ju lite längre tid, i och med att man kan styra själv. Så klockan tickar sent och jag det jag önskar att jag hunnit med kommer garanterat inte att hinnas med.

Kommentarer

  • MIke säger:

    Pie är ju jävligt gott! Imorn ringer du min mobbe ifall du ska ha skjuts.. vet ej om vi håller oss inne, jag och vår iskalle bror wille! Det var nästan ett rim.

    2008-02-14 | 23:57:56

Kommentera inlägget här: