Börjes barnbarn

föralltid

Lillebror & mamma

image189Vaknade av klockan, men kom inte upp. Var lite trött så jag låg kvar en stund till. När jag väl kom upp kom jag heller inte igång med det jag skulle. Klockan tickade i en väldans fart, jag tog en dusch och helt plötsligt pekade klockan minuter i 11.00, då jag skulle hämta lillebror. Vi var hemma hos mig idag. Han fick spela lite tv-spel medan jag försökte plugga lite. Sen gick vi och handlade mat. Han ville ha korv med bröd, så det fick bli det tillsammans med lite makaroner. Tittade på Tarzan till maten och efter maten, innan vi gick hem till huset. Morsan var i fullgång med att städa, men vi började prata lite smått och det blev massa pratat. Känns nästan som en evighet sen jag träffade mamma. Även om det kanske inte var mer än några dagar sen. Hmm jag minns inte exakt när det var senast. Hursomhelst hade det hunnit hända en massa saker som vi pratade om och jag fick inte mycket mer läst i boken Flyga Drake. Men den är ju långt från svårläst och tur är väl det. Hoppas vi kommer iväg på nån träning idag istället. Blev ju inget igår eftersom vi tvättade.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: