Börjes barnbarn

föralltid

Melodifestivalen

Än så länge går det bra med maten... däremot har det blivit lite för mycket godis & snax, så det ska jag lägga av med NU på en gång. Skärpning!

Några ord om melodifestivalen? Kul samarbete mellan E-type och Poddles, båda tycker jag är bra, men jobbar nog bäst separata. Kul, men inte mer än så. Låten var okej. Generellt sett tyckte jag att det var väldigt jämna låtar. De som gick vidare till andra omgången var iallafall helt åt helvete fel enlig mina önskemål, men men... Och eftersom det blev fel redan där, så blev det ju även riktigt fel på slutet också. Det enda som blev helt rätt var Amy Diamond. Hon är cool, tuff och ball alltså. Jag glömmer aldrig när jag var på Diggiloo när de var här i Karlskoga en sommar. Överlag var allt underbart bra, men när Amy Diamond kommer in på scenen och river av en skön låt hur bra som helst på FRANSKA?! Det var där och då hon vann min respekt. Jag hoppas verkligen att hon hamnar på en riktigt bra placering i finalen. Det är hon värd.

image182


Idag blir det chill tror jag. Inget badhus. Simmarna är iväg och tävlar. Inställt för resten har jag bestämt. Ska nog iväg och träna idag hade jag tänkt. Känns faktiskt lite pirrigt. Jag ska prova Body Balance. Jag provade det för bra många år sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: