Börjes barnbarn

föralltid

No more Miss Kräsen

Inget nytt om hur mitt brev kunde komma på så konstiga villovägar. Igår sov jag självklart för länge, men lyckades komma igång med pluggandet ganska snabbt och smidigt ändå. Jag pluggade, städade lite och handlade mat och andra prylar till lägenheten. Jag hittade mina efterlängtade korgar som jag ska ha i hallen med blommor i =D Hittade också en brevhållare. Det kanske kan bli ordning här hemma trotsallt?

Idag var det telebild som vanligt på fredagar. Segaste fredagen någonsin. Det var information än föreläsning så vi skrev ingen seriös reflektion på det. Fanns inte så mycket att reflektera över direkt. Därför kom jag hem tidigt =D Och det var inga fel. Inte lika trött som i vanliga fall. Fruktansvärt sugen blev/är jag på att shoppa kläder. Vi tog en sväng genom HM efter lunchen och jag kom fram till två saker.

1. Jag ska sluta vara så kräsen!
2. Jag ska skriva en budget.

Problem: Klockan 20.00 är det Lets Dance på 4:an och på SVT1 är det sänsongsstart för Så ska det låta. What to do??

Kommentarer

  • maria säger:

    oj, dagens i-landsproblem ;)
    Jag har samma problem själv idag nämligen :P

    2008-02-29 | 17:06:08
    Bloggadress: http://mariajh.blogg.se
  • Lou säger:

    Vad händer ikväll? :D
    Tipsa om en snygg outfit till min festkväll, det skulle vara gulligt av dig! :D

    2008-02-29 | 17:06:24
    Bloggadress: http://cigaro.blogg.se
  • nicole heter jag. säger:

    Hejhej!
    Jag behöver lite hjälp med att välja ut vilken/vilka av de conversen jag har på min blogg som jag ska köpa. Så det vore kul om du kunde lämna din åsikt. Tack på förhand! =)

    Detta är ingen reklam för någon blogg då jag skapade en ny endast för att inte göra någon reklam!

    2008-02-29 | 17:07:23
    Bloggadress: http://lillanicole.blogg.se
  • Evelina säger:

    Kika gärna in på min blogg!
    Ha en toppen bra dag!

    2008-02-29 | 17:10:50
    Bloggadress: http://www.evelinassida.blogg.se

Kommentera inlägget här: