Börjes barnbarn

föralltid

Snopen och upprörd

image202 Forsatte plugga duktigt och fick sen ett städryck. Det var så pass allvarligt att jag kunde börja stöka runt riktigt ordentligt i lägenheten, men tillslut fick jag grepp om mig själv och pluggade lite till. Simon kom hem och vi åt mat. Stress till badhuset. Hem och får reda på att ett brev till mig kommit på vägar som gjorde mig snopen och upprörd. Nästintill förbannad. Får se om jag kan få en förklaring till detta. Nu var det ju inget super viktigt brev, men tänk er om ni får reda att kanske räkningar eller privata brev till er kommer på villovägar?? Hur skulle ni känna er då??

Kommentarer

  • Karin säger:

    Ja, listan är riktigt kul! :) Men det var skitsvårt att komma på alla punkter...

    2008-02-29 | 09:01:10
    Bloggadress: http://www.rockwitch.net

Kommentera inlägget här: