Börjes barnbarn

föralltid

Tjugoett

image197


Vaknade ganska tidigt även om jag kom sent i säng igår. Satt ju och läste genuspedagogik ganska länge. Tänkte passa på att plöja medan jag ändå hade tempot uppe. Lika bra tänkte jag eftersom jag kunde gissa mig till att det inte skulle så mycket läst idag. Jag åt frukost och bara tog det lugnt på morgonkvisten. Inväntade Simons uppvaknande. Han stack iväg och hämtade presenten från hans familj. Köpte rosor och choklad när han ändå var ute också =P Första blommorna jag får av honom faktiskt efter 5,5 år =D Den lite dyrare presenten ska vi kirra senare. Och gissa om jag blev överraskad när jag öppnade kuvertet jag fick av Simons familj.... hahahaha =P

Pappa ringde och grattade. Mamma ringde, och hon och Wille sjöng för mig. Otroligt vackert. Vi skulle käka mat med dom. Beställde från Katrinedals krogen och åkte hem till huset. Flygande Jacob. I huset fastnade jag sen tills ganska nyss. Farmor tittade in en sväng och jag fick blommor och en lott (givetvis med vinst) Pappa kom hem med tårta och en syster i bilen. Vi åt och jag fick blommor av syrran. Sen sjöng vi lite Singstar. Det var riktigt länge sen. Jag fick lägga Wille. När jag kommer ner började House och pappa kunde ju omöjligt lämna tv:n då. Ska jag vara ärlig så var det ju ett bra avsnitt också, så jag fastnade jag med. Pappa skjutsade hem mig och nu borde jag gå in i rollen som duktig student och läsa lite.

image198 Somliga ska ju på KISS när de är i Sverige... image199

Kommentarer

  • Inela säger:

    okej, jo det är svårt att komma in och förstå vad det handlar om ifall man inte ser från början. oh ja, bäst ! :) tack !

    2008-02-26 | 23:09:47
    Bloggadress: http://nightclaw.blogg.se
  • Liv säger:

    Tack för din kommentar hos mig!

    Och Grattis i efterskott!!

    2008-02-27 | 11:34:36
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/95/

Kommentera inlägget här: