Börjes barnbarn

föralltid

Up & down

Känslorna gick upp och ner väldigt fort igår. Fick några saker gjorda i lägenheten trots allt, och dessutom kom vi iväg och tränade. Det var väl där det blev plattfall. Vi slängde ihop en köttfärssoppa från tasteline.com när vi kom hem. Det är en bra sida det! Soppan blev riktigt bra. Och för er som inte känner mig, kan jag tillägga att jag är inte den som äter soppa i första taget. Till kvällen bidde det film och godis. Jag kände att jag ville unna mig det efter en känslo-berg&dal bana. Angående matvanorna börjar det gå åt rätt håll nu, och jag hoppas att det håller i sig! Jag tror det kan gå vägen den här gången, men är rädd för att hoppas på för mycket (för det gör jag ju inte redan) image181

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Blev du surprisad när vi stod utanför telebilden igår :D !? Synd att vi inte hann vänta tills ni var klara... :(

    Kram.

    2008-02-09 | 21:36:04
  • SysterYster... igen! säger:

    Hihi! Såg det du :) Nu har vi fixat så J får göra sina tentor på LC också och slippa åka till tre olika städer för det...

    Hur gick träningen idag!?

    Kram.

    2008-02-10 | 12:59:22

Kommentera inlägget här: