Börjes barnbarn

föralltid

Utan vatten


Hyfsat godmorgon. Sov en extra timme innan jag gick upp, men nu är jag pigg iallafall när jag ska sätta igång och plugga. Ska bara äta frukost först. Har inte gjort det än. Ville skriva lite här först. Jag står nämligen utan vatten och det störde mig förbaskat mycket. Går upp och ska börja fixa iordning mig och så kommer det inget vatten ur kran´! Tjena tjena liksom. Efter en stund får jag reda på att jag inte är ensam och jag hoppas verkligen att det beror på en liten olycka att vi inte har vatten. Annars blir jag arg. För om de stängt av vattnet och inte talat om det då... då... *morr*

Jaja. Ska försöka och måste släppa det där nu. Får äta en frukost som inte innehåller vatten, men det brukar jag faktiskt göra, så det är lugna puckar. Blir värre till middagen. Lunch har jag faktiskt så jag klara mig, men jag kan inte dricka vatten till lunch då =/ Nu måste jag sätta igång med pluggandet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: