Börjes barnbarn

föralltid

Vår?

Godmorgon. Idag ska jag plugga precis hela dagen har jag tänkt. den är inte riktigt den rutinen jag vill ha, men under gårdagen hade jag annat i huvudet och kunde inte fokusera ordentligt på annat än det. Måste ta igen här nu. Ska eventuellt avbryta för en promenad. Det ser ut som det kommer bli sådär underbart fint väder idag med. Luktar lite vår faktiskt tycker jag. Eller det gjorde det igår iallafall.

* Måste hitta rutinen
* En början till det är att äta frukost INNAN jag sätter mig vid datorn

Skrämmande men sant. Dumt också för den delen, framförallt. Sätter mig oftast vid datorn innan jag äter frukost vilket ibland kan leda till att frukosten blir vääääldigt mycket senare än vad den borde. Dumt dumt...

Kommentarer

  • Systeryster säger:

    Ja, frukost FÖRE studier har jag ju sagt åt dig hela tiden... :P Och det är bra med lite avbrott då och då, så lite disk i diskhon att ta hand om senare under dagen är inte fel det heller... En promenad är absolut inte några fel heller; och speciellt inte om vädret är så fint som det är just nu!

    Själv
    har jag tvättdag idag istället för igår (blä)

    Kram.

    2008-02-14 | 12:47:29

Kommentera inlägget här: