Börjes barnbarn

föralltid

Effektiv

Nu har jag varit så effektiv att grannarna har börjat undra. Inte riktigt, men kanske. Normalt sett är det ganska lugnt och stilla på den här våningen. Idag har jag tränat, lagat och ätit mat, tvättat, diskat, köpt/hämtat vitrinskåp, plockat ur det gamla skåpet och fyllt det nya och jag har rensat i bunten med papper som legat orörd alldeles för länge. Jag har faktiskt till o med ansat draperiet som hänger mellan hallen och vardagsrummet. Sjukligt effektiv. Fast ändå är jag inte nöjd. Jag vill så mycket mer. Men vet inte riktigt vart jag ska börja rota här näst. Funderar på vart jag ska ställa alla prylar jag har någonstans. För det är mycket grejer vill jag lova. Är väldigt sugen på att börja experimentera med vinden och utnyttja dess utrymmen. Riva väggen är åter i mina tankar. Fan vilket rymligt och mysigt kök jag skulle få då - speciellt med mitt nya fina vitrinskåp. Emma <3 Vitrinskåpet.

What to do next?
* Börja läsa en av alla böcker jag fick i julklapp
* Spela tv-spel
* Sova
* Fortsätta städa

jag vet inte =(

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Oj oj oj så effektiv du är!! Så man blir avis nästan.. Hehe.. =)

    2008-01-08 | 19:05:36
  • Nettan säger:

    Du är så duktig =D Hoppas det går bra med pysslandet i lägenheten ^^

    2008-01-09 | 14:35:41
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se

Kommentera inlägget här: