Börjes barnbarn

föralltid

En vecka kvar

Damp damp damp... Nu är det bara en vecka kvar och jag är så in i helvetes nervös. Folk fattar det inte. "Det är väl inget att vara nervös för? Du har ju gjort det många gånger förut!" Yeah so?? Jag kan ju vara lika förbannat nervös nu också. Mer till och med. När man var mindre var det ingenting att vara orolig för. Fördomar liksom. Det fanns ju inte ens när man var liten. Så jag tycker jag har stor jävla anledning att vara nervös. Vart ska jag ta vägen??

Usch. Av ovanstående anledning slänger jag mig huvudstupa in i allt jag kommer på att göra. Det sa poff så var hatthyllan uppe. Tjipp så var jag igång och städade. Tjing och jag var igång med matlagning. Kaboom, poff, tjipp, tjing, ping, bang! Nu tog frukostfilmen slut och frukosten tog slut för ett bra tag sen. Vad ska jag göra nu då?? Bära ut pappers- och kartong insamlingen är ju en grej iallafall. Fixa käk till mig själv också. Äta den givetvis. Dammsuga måste jag göra också. Ujuj vad jag ska dammsuga. Plocka bland alla grejer ska jag fortsätta göra med. Helt klart är det inte riktigt.  Sen ska jag fixa middag till mig och pojken. Träna ska vi göra.

En vecka kvar!

image174

Kommentarer


Kommentera inlägget här: