Börjes barnbarn

föralltid

Fattig student

Feels good! Nu är vi igång igen med träningen och det känns bara så underbart. Är inte så mycket för nyårslöften, för jag skulle bara bli så förbannad på mig själv om jag misslyckades. Detta nyår hade jag faktiskt två stycken i åtanke. Ena handlade ju givetvis om träning. Men det blir nog inget löfte. Det är snarare ett måste. Nu har jag ju ett halvårskort och jag får pisk av mamma om jag inte går iväg, av mattpiskan =P Andra eventuella löftet håller jag för mig själv. För det kan vara så att det får bli årets löfte. But it´s a secret...

Och nu jävlar... nu jävlar alltså.. nu jag ska jag greppa tag i allt och ruska om riktigt ordentligt. Jag ska återfå kontrollen. Jag ska få lite stabilitet och rutin i min vardag. Det ska vara städat i lägenheten, disken ska tas om hand innan det växer till ett berg, jag ska tvätta oftare, det ska finnas mat & frukost hemma, så man kan laga och jag reducera mängden skräpmat och jag ska bli förbaskat ekonomisk. Inom kort träder jag in i rollen som "fattig (och lite smått förvirrad) student"...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: