Börjes barnbarn

föralltid

Harrys

Bidde ingen träning igår. Min partner mådde sisådär, så då drog jag till systemet istället =P Fick ju skjuts dit och hem då, så jag slapp gå eller åka buss. Då var den uppgiften kirrad för gårdagen. Väl hemma så slappade jag mest. Var så attans trött. Framåt eftermiddagen/kvällen började jag piffa till mig och packa. Blev självklart stressigt, även om det kändes som att jag började i god tid. Tydligen inte. Raskt tempo till busshållsplatsen. Jag hann! =) Fan vad gött det är att åka buss på kvällen. In med MP3:n och så är saken biff. Det är soft värre. Väl framme knallade jag upp till järntorget och mötte upp Angelica. Fick skjuts till hennes place. Pratade en massa om vad som hänt sen sist. Började fixa till det sista och dricka cidern. Tog bussen till centrum och gick till Harrys. Harrys en torsdag var  en upplevelse av två anledningar. 1. Kände mig ung. 2. Det var en torsdag... Kul hade vi i vilket fall som helst. Taxi hem och snarkeli snark....

Vaknade och mådde bättre än vad jag gjorde när jag gick och la mig. Tog oss så småningom upp och käkade frulle och pratade vidare. Simon kom och hämtade mig bortåt 13.00 nångång. Vi drog till biltema en sväng och sen åt vi på MAX (som enligt skyltarna finns i Karlskoga också. puckon!) Åkte hem. Tog en dusch och åkte till hålan nummer 1 för att hälsa på Simons moder. Hem igen för att sätta upp den efterlängtade HATTHYLLAN =D Äntligen!

    
    

Kommentarer

  • Angelica säger:

    JA VI HADE SVIN ROLIGT!

    2008-01-16 | 20:10:33

Kommentera inlägget här: