Börjes barnbarn

föralltid

Nyårsafton

Började lugnt. Funderade mycket på klädseln. Tuffade tillslut till mig riktigt ordentligt och valde leggings och den nya tröjan. Blev nog inte så tokigt trots allt. På eftermiddagen begav vi oss upp till min familj och åt mat, ost och kex. Bytte även singstar skivor med päronen. De fick låna mina två och jag två av deras. Var ju även tvungen att sjunga in mig/oss lite så jag kunde äga på festen och morsan & farsan kunde glänsa hos moster & co. Festen blev hos den bästaste, med de bästa. Blev självklart en toppen kväll då man är med så underbara människor. Pratade och sjöngs singstar. När klockan började närma sig tolvslaget gick vi ut. Sköt upp en låda raketer och drack skumpa på tolvslaget. Sköts lite små raketer och smällare efter det, innan vi gick tillbaka till lägenheten för att umågs lite till de första timmarna under 2008!

                   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: