Börjes barnbarn

föralltid

Rekord i jägarsits/stolen?!

Massa badhus nu under lovet. Duktiga har mina simmare varit. Provade på att köra beep-test i vatten. Vet inte om det har gjorts förut. Kördet med mina idag och det gick riktigt bra. Mycket att hålla reda på. Som tur var hade jag Hanna med mig idag, och jag är mycket glad över att få ha henne med mig i framtiden också. Igår körde vi andra tester, och det var riktigt kul också. Hann inte klart igår, så vi fortsatte idag efter beep-testet. Plankan, jägarsits/stolen (sitta i 90 grader) och situps på 1 minut. Det är helt otroligt, men tre simmare satt i EN TIMME! Man kan inte tro att det är sant, men det är det. Helt sjukt. Jäkla ungar.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Ja, jag håller med dig... vilka jäkla ungar! Hoppas du gav dem ordentligt med beröm... riktigt snuskigt bra gjort!

    *kram*

    2008-01-04 | 08:29:49

Kommentera inlägget här: