Börjes barnbarn

föralltid

6 år sen

Inte mycket bloggande den senaste tiden. Det har varit sena kvällar och sent upp på morgonen. Chill på förmiddagarna. Sen har jag unnat mig lite solande och badande på beachen. Tog även en dag med familjen i stugan, men då spenderade jag största delen av tiden på Baggeruds klippor i solen. Så himla skönt!

I söndags var det den 27 juli och 6 år sen jag och min älskling träffades <3 Han kom hem dagen innan från en mc-tur med ett fint halsband till mig. På lördagen tog vi en hel dag på beachen. Åkte hem på kvällen till älsklingens familj och åt lite mat och spelade kubb.

Måndagen åkte älsklingen, jag, lillebror och pappa till stugan. Åkte ut med båten och var ute på Vänern största delen av tiden. Njöt av turen och tog ett dopp i en vik. Mysigt värre. Vi kom in till land och åt lite mat i stugan innan vi åkte hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: