Börjes barnbarn

föralltid

Jag ska ha en båt

Gjorde en liten tabbe med dag och datum i ett tidigare inlägg, som jag genast ska korrigera. Men det är så det är under sommaren när man är ledig. Noll koll på datum och veckodagarna. I måndags var vi alltså ute med båten, och det var alldeles underbart. Jag tog över ratten och vi köra en liten bit hem, och det var mäkta häftigt. Jag ska lätt införskaffa en båt (när jag får råd, självklart). Just nu är ju inte ekonomin stabil för en båt. Jag ska ju inte ha en fjuttig båt heller.

Igår var vi iväg till IKEA i Karlstad och köpte den där garderoben som var slut på IKEA i Örebro. Älsklingen mekade ihop den och jag städade lite. Har forsatt med städandet idag. Inte överdrivet mycket. Har slappat lite framför datorn också. Imorgon ska jag till frissan! Spännande måste jag säga. Hon ska få styra och ställa lite bäst hon vill. Har bara två krav. Cirka axellångt och brunt. Fatta vad en frisör kan göra med det? Trolla hoppas jag. Och göra mig snygg.

Imorgon är det ju PIP också =D

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Du ska ha en glassig båt och vi 2 ska ligga och vara stekheta där på yeah!

    2008-07-30 | 23:34:49
    Bloggadress: http://kinkykitten.blogg.se/
  • SysterYster säger:

    Ska du ha en sådan som vår eller!? Du kan få köpa... Bra, billig snabb affär! Fast du får fixa propeller och allt annat då också förstås... Nej då, vi ska allt ha vår lilla pärla kvar!!! :P



    Ja, antog din utmaning förresten... Hoppa in och kolla läget när du hinner vettja!



    Kram!

    2008-07-31 | 15:03:30

Kommentera inlägget här: