Börjes barnbarn

föralltid

Storhandlat =D

YES! Jag fick både min cykeltur idag och storhandlat. Älsklingen var som tur var på g när han kom hem, så vi började leta bland recepten jag valt ut från kokböckerna och skrev upp ingrendienser som skulle inhandlas. Så nu har vi mat så det det borde räcka ett bra tag. Om det inte skulle räcka så... ja.. då vet jag inte vad... Därefter blev det direkt till badhuset och simgruppen. Mina underbara simmare. De är riktiga solstrålar nu på sommaren. Imorgon är det sista passet. För sen är det uppehåll för sommaren.  När jag kom hem åkte jag och morsan iväg direkt på vår cykeltur. Vi gjorde några små ändringar, så det var skönt att möta annan omgivning. Om jag inte har helt fel, så blev det lite längre också, och det är ju inga fel alls =P


Här har vi några av mina solstrålar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: