Börjes barnbarn

föralltid

Bekräftat

Försökte med att fråga om hjälp. Och det är bekräftat. Det VAR att hoppas på för mycket. Jag lyckades inte hitta motivationen till att städa, när vetskapen om att jag kommer få göra allting själv, blev mer påtaglig än nånsin. Jag tog en dag med bara slappande. Har tittat på tv, läst bloggar och spelat meningslöst online-spel. Sammanlagt idag, har jag gjort två bra grejer. Det ena var att jag började läsa den där boken jag fick låna av mamma. Läste halva den =D Den andra bra saken ---> Jag och mamma kom ut på en cykeltur idag igen =D Mycket bra av oss. Hoppas på att det blir en imorgon kväll också. I övrigt ska jag nog ta igen städningen imorgon. Måste ju se någorlunda fräscht ut när brudarna kommer hit.

None Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: