Börjes barnbarn

föralltid

Cykel

Älsklingen kom hem från jobbet och vi kirrade mat. Det blev korv, kebab på spett och grillad majskolv. Första och sist nämna var suveränt gott, mitten var jag inte så sugen på. Blev ingen intervju =/ Ska träffa honom imorgon. Eller ringa iallafall och se om det blir en träff. Efter maten drog vi ut på en cykel och inlines tur igen. En riktigt lång tur blev det idag. Riktigt skönt. Börjar kännas lite mer stabilt inför fredagen. Då ska jag nämligen Möckeln runt med mina simmare (inte min idé! bör kanske påpekas)

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Tack för inspirationen Lillstrumpa! Vi kom också iväg på en timmes cykeltur tack vare er, så stort tack!! :)



    Aha, så mysigt med Möckelnturen... Den har jag och J också siktat in oss på här en bit fram i sommar. 33 kilometer - mysigt... :P Lycka till på fredag!



    Kram.

    2008-06-03 | 10:53:35
  • Ayla säger:

    oj, vad det låter härligt med cykel o inlinestur!! längtar tills jag mår lite bättre och då kan ge mig av ut lite! Men inlines får nog vänta :) Var några år sedan jag åkte sist. Tidigare åkte jag en del men sen mina inlines gick sönder har det inte blivit något, får se till nästa sommar kanske!

    2008-06-04 | 09:25:00
    Bloggadress: http://aylastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här: